lördag 5 december 2009

Lowa är nu 3 år


Japp..vår stora tjej är nu 3 år!

Hon har hittills haft 2 kalas..och hon har fått nästan allt hon önskat sig..Hon har fått en Hello Kitty laptop, en mikrofon, pärlplattegrejer, kritor, block, tuschpennor, HelloKitty sparkcykel, barn digitalkamera, ett set med snövit och de sju dvärgarna (små dockor), spel, porslinsservis och en mamma mu bok. Ni kan ju ana hur glad och tacksam hon är över alla bra presenter..TACK!

Igår vart Lowa sjuk..ganska väntat..efter 3 dagar på dagis vart hon hängig och lite snorig..så hon fick vara hemma tor-fre..men igår kom febern..38.8 igårkväll. Så det va bara att ställa in dagens händelser...vi skulle haft Tindra och Rasmus här idag och inatt.. Jättetråkigt att det inte blev så..vi har verkligen sett fram emot det..Lowa vart jätteledsen när jag sa att de inte skulle komma. Tog ett bra tag att trösta henne och förklara att de kan också bli sjuka om de kommer hit. Lowa sa då att hon va frisk så de visst fick komma.. ja men du har ju feber sa jag. Ja 70 och 12 i feber sa hon då;)

Lowa satt i min famn i 3 timmar idag på fm..helt off va hon. Annars har vi mest myspyst idag, lyssnat på gamla godingar och barnvisor på youtube, ätit kycklingtacos och senare ska vi baka bullar. Johan jobbar i helgen. Imorron är vi hembjudna till Carro för julpyssel..men det blir att ställa in det också..känns inge kul alls..! Känns som antingen jag eller Lowa alltid blir sjuka när det är nåt kul som ska hända. =(

Måste visa Lowa dagisfoto också..


Visst är hon alldeles underbart söt?? ;)

Nää..dags att plocka undan lite i köket efter matlagningen och sen ska jag nog sussa en stund med lilla sjuklingen. Kommer kanske en dröse bilder senare idag..

Puss på er

4 kommentarer:

  1. Hon är så fin , mosters lilla tös ;)

    Oj va presenter, tur att ingen köpt de vi gjort :) De är en enkel present vi köpt, men jag tror hon kommer älska den ! Om inte så vet jag att du gör de ;) För de gör jag ! Funderar på att behålla den själv ;þ

    70 och 12 .. haha ;D

    Hur orkar du baka bullar jämt ?!
    Skicka ner lite vettja :)

    Åh saknar dej , och längtar så till julafton !! Ni blir min bästa julklapp ♥

    Puss

    SvaraRadera
  2. Fin hon blev på sitt dagis kort..

    SvaraRadera
  3. Jessica: Ja visst blev hon. Kan du inte visa Pebblans bild?

    Frederica: Ska bli spännande att se vad ni köpt till henne..;)
    Japp..70 och 12.. hon snappar upp typ allt hon hör..och sen sätter hon in det där hon tycker det passar.

    Det är ju kul att baka bullar..dessutom tycker Lowa att det är jättekul.

    Längtar nå enormt till Julafton nu..känns lite magiskt på nåt sätt! ;)

    SvaraRadera
  4. GRATTIS Lowa på födelsedagen! Fina presenter och så gulligt kort. En riktig sötnos :o)

    SvaraRadera