söndag 6 december 2009

Sjuka Lowa

Hmm..3:e inlägget på ganska kort tid..bra av mig;)

Lowa har feber och höstblåsor..blåsorna sitter mest i munnen och några på händer och fötter. Hon har ont..kan knappt äta.. Inatt vaknade hon och va jätteledsen minst 20 gånger..tog ett bra tag att somna om nästan alla gånger..så inatt va det inte mycket sovande inte. Blir att sova middag för både henne och mig idag.

Måste ta tag i träningen nu känner jag..har knappt tränat nåt sista månaden..mest pga sjukdom (är fortfarande inte helt frisk trots pencillin) och pga att vi bott i Hallsta och sen har det lite att göra med att Sandra jobbar nu i nov och dec. Hon jobbar oftast sent. Vill ju helst träna med henne..inge kul att träna själv! Men nu banne mig ska jag ta tag i det..känns så skönt att träna..spec ki-boxen...bli av med lite aggressioner;) Träna ikväll Sandra? ;)

Pratade nyss med sjukvårdsupplysningen..de ville att en läkare skulle titta på Lowas blåsor.så 15.45 fick vi en jourtid till Oxbackens VC..

Näää..skrivkramp snart..har uppdaterat "gamla" bloggen också.




1 kommentar:

  1. hopps verkligen pluttan blir bättre snart.
    träna :O) nu kan jag ju andas..

    SvaraRadera