lördag 5 december 2009

Lite bilder också..

Här kommer lite bilder från Lowas 3 årsdag i ondags!

Vart en tårta i sista minuten..



Lowa fick en HelloKitty Sparkcykel av morbror Emanuel
En digitalkamera av Mormor, Morfar och morbröderna Leonard och Christopher
Lite smått från oss
Födelsedagsbarnet
Sista ljuset va svårt att blåsa ut;)
Slänger in lite julpyntsbilder också..här är Lowas favvisar, Tomtefar och Snögubben
Nya julgardiner..som inte alls va så snygga som de såg ut att vara i butiken..men de duger. Ja..jag hatar våra tapeter;P men snart blir det grått, svart och vitt allting i vardagsrummet..me like!
Pepparkakshuset..och min Willow Tree samling;)
Lite julpynt vart det i hallen också...2 små tomtebarn..så söta så!
Och sista bilden, i köket. Också nya gardiner.. Nån som har tips på vilken färg vi ska ha i köket? Jag vill ha köksluckor i grått. Och sen vita väggar och en mörklila fondtapet.. men vi är inte helt överrens Johan och jag=P
Vart visst 2 av denna bild..men det bjuder jag på=P


Det va allt för idag..ska försöka blogga lite oftare..känner att jag inte haft ork eller tid till det på sista tiden..jag facebookar hellre;) Nu är det bara Linda S-B jag saknar på Fb..*blink*


3 kommentarer:

  1. Åh va fint ni har de i lägenheten nu :)
    Jag tycker ni ska ha dom färgerna du skrev i köket , våre såååå läckert ;) *
    Kul att du använder tavlorna.

    Hihi .. nu vet jag varför jag tyckte jag hade hört om billiga julstjärnor på karlsson . Vi har köpt tre lika dana som dej :) haha. Dom är så fina !! Är jätte nöjd*

    Ska själv lägga upp lite bilder nu hade jag tänkt.. Puss

    SvaraRadera
  2. Frederica: Tack..det går långsamt framåt..jag gör dock typ inget..jag vill bara köpa allt nytt=P ..men Johan fixar och trixar, möblerar om och grejer hela tiden....han är för underbar min man!

    Visst är den fin julstjärnan..ångrar att jag inte köpte fler.

    Mm..ska nog övertala gubben om vitt och mörklila;)

    Tycker tavlorna passade bra där..Johan som placerade dom där. Jag är supernöjd!

    SvaraRadera
  3. Såå skön första (och sista) bild på Lowa *asg*

    Ni har det verkligen fint hemma hos er!
    Rent, prydligt och iordning :)
    Här känns det alltid stökigt .. ;p

    Satt precis och kikade på en 3-hjulig sparkcykel till Varga .. har nämligen sagt att det står på barnens önskelista från farmor och farfar.. får ju se sen om de får det eller inte :)

    SvaraRadera