fredag 27 november 2009

Fredag!

Sitter här i min ensamhet och skriver.. Familjen sover..inte så konstig med tanke på att kl bara är 7:42. Men strax efter 8 ska de väckas för att skjutsa mig till jobbet! Ikväll ska jag och kollegorna träffas hemma hos Åsa, vi ska ha så trevligt så. Äta pizza och dricka goda drinkar;) Och kanske blir det utgång! Har bara ett stort problem..jag har inga rena snygga kläder..först idag kopplar de in tvättmaskinen och vi har berg med tvätt. Vill ha nåt nytt..så det blir troligen att ta bussen in till stan efter jobbet, slutar senast 17:30, hoppas på att det är barntomt kl 17. Men kl 19 ska jag vara ombytt och klar hemma hos Åsa. Hur ska jag hinna åka buss till stan, hitta nå snyggt att ha på mig och sen ta bussen tillbaka? Hmm.. Det måste gå. Johan och Lowa får ha bilen idag..så kan de åka iväg och göra nåt kul..vill ändå inte ha bilen stående i Tillberga inatt och bilen måste vi ha imorron då vi ska till Hallsta för kalas nr 1. Blir att baka bullar imorronbitti...inte alls hunnit med mycket denna vecka..blir så när det är utv-samtalsvecka och annat inplanerat. Lediga kvällen spenderade jag med migränanfall=/

Johan har akutbronkit och käkar penicillin och hostmedicin..han mår bättre men är inte bra än. Han har dessutom slutat röka..han är så duktig så..snart 1 vecka rökfri! jag är stolt!

nää..nu kom byggjobbarna inspringandes..de ska sätta in badkaret, det är det sista de ska göra..sen är allt klart!! Så skönt! Är trött på att gå upp 6.30 varje dag för att göra mig iordning innan de börjar jobba kl 7. Som idag..behöver eg inte gå upp förrens kl 8 men fick lov att gå upp 6.30 iallafall...inte kul..spec då jag knappt sovit nåt inatt! Morr... Men ett bra jobb har de gjort byggkillarna..!

Nää..äta lite frulle kanske...kom faktiskt ihåg att ta min penicillin för en timme sen så nu är det dags att äta.

Lowa fick förresten influensavaccinet i måndags..inga biverkningar..aningen lite ont i armen på kvällen bara! SKÖNT!!

Nej..baj baj på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar