söndag 4 oktober 2009

Ullared

Igår åkte jag till ullared..med bror Emanuel, kompis Marie och hennes svärmor. Jättekul shopping!
Åkte dit mest för att köpa overall till Lowa..men den enda som fanns i hennes stl va inte fin..så jag kom hem utan overall=( Men hittade fleecefodrat regnställ, mössa, vantar,, strumpor, strumpbyxor, t-shirt, klänning och en heldel grejer/leksaker hon ska få när hon fyller 3 år i dec. Mycket nöjd med mina inköp. Vart lite till mig med..träningstights, 2 linnen, en skjorta och en BH. Sen vart det en heldel "kraffs" som tex fryspåsar, folie, tandkräm, tandborstar o myyycket mer.

När jag va där ringde jag Johan och berättade att det inte fanns nån overall där..då va han och Lowa med farmor o farfar i TunaPark..och de hittade en Didriksson overall från fjolåret för halva priset!! =) En grön med rosa detaljer..jättefin. MEN...den blev antagligen stulen. För när de kom hem va overallen borta..!! Johan ringde TunaPark men ingen hade lämnat in den..ska ringa idag igen när de öppnat. Ska även tala om att kvittot låg i påsen så kan personalen på affären kalla på vakt om nån försöker lämna tillbaka den för att tjäna pengar.
Känns sååå surt! Och Lowa är såklart jätteledsen!

Sandra och jag har ju börjat träna på Friskis..skitkul verkligen. I torsdags va vi på Ki-Box..och det va bland det roligaste jag gjort..vi skrattade massor! Men vi kämpade på och gav järnet..iallafall för det mesta;) Längtar till på torsdag när vi kan köra nästa pass.

Nu ska jag njuta av en lugn och stillsam söndag. Blir väl ev att åka till TunaPark för att antingen hämta en forhoppningsvis inlämnad overall eller för att köpa en ny..om det finns nån kvar!

Nu ska jag och Lowa äta frukost...och sen titta på film och softa;) Skulle gissa på att hon vill se Ronja..igen;)

Kram på er

1 kommentar: