onsdag 30 september 2009

Friskis & Svettis

Igår började jag och Sandra på friskis & svettis...jäklar va kul det va..vi kommer in som två riktiga nybörjare..fnissiga och pinsamma..till allmän beskådning;) Vo kom av oss hela tiden i början..fick små skrattattacker hela tiden..gick inte titta så mycket på Sandra för då vart det värre..hehe. Vid ett tillfälle hamnade jag (efter man hade sprungit runt) mitt där de filmade..och helt plötsligt kom jag på det..och tror ni det gick att koncentrera sig då? haha..shit va jag kom av mig. Tur att det som filmades inte ska användas till annat än utbildningssyfte..och fokus ligger ju på ledaren.
Ingen träningsvärk idag..pust! kanske blir ett till pass idag?!

Ska bli kul att börja på familjegympa med tjejerna också..tror det kommer passa både Lowa och Tindra alldeles utmärkt!

Nää..hinner inte skriva mer..vart avbruten av Johan och Lowa som vaknade.. Nu ska jag till jobbet..skogsdag idag och barnen kommer vara sååå stolta..de får ta med egen matsäck idag;)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar