fredag 18 september 2009

Sjuk..

Less jag blir!!

Har varit hemma mån-ons denna vecka pga min nacke. Va och jobbade igår..hann knappt dit inna jag började nysa som fan. Snorig och hängig hela dagen..men va bara att jobba på..hade även Föräldramöte på kvällen. Kom hem och kände mig hyffsat ok..somnade vid 22..men har sen dess vaknat säkert 50 gånger av nysningar och hostningar. Vid 02 gick jag upp...mår så dåligt så jag kan inte ligga ner..får panik av att vara så snorig. Måste ha luft..hatar denna panikkänsla..men nu vet jag iallafall att det beror på att jag har lindrig astma. Kan inte sova med öppen mun när jag är förkyld..känns som jag kvävs då. Feber har jag fått också..inte mycket men tillräckligt iallafall..ligger på 38.2. Har ju bara 36.4 i vanliga fall så. Så det blir tyvärr att ringa och sjukanmäla mig imorronbitt igen..SUCK! Hoppas bara att det inte är svininfluensan..tydligen en del som har det i Tillberga nu. Men jag tror inte det är det..men lite nojjig blir man ju! =P

Nää..slut på svammlet..måste försöka sova lite.

Natti natti

1 kommentar: