måndag 21 september 2009

Yes

Idag mår jag bättre..känner mig inte matt i kroppen längre..är bara lite snorig och har ont i halsen. Trodde inte jag skulle må så här bra idag. Har redan ringt jobbet och sagt att jag kommer imorron.
Har inte varit utomhus sen i torsdags kväll...så idag ska jag o Lowa ge oss ut på en cykeltur!
Ska bli skönt att få lite frisk luft.. synd att inte vädret är lika fint som det varit i helgen=/
Nähä..in i duschen kanske.. Sminka mig lite och klä på mig annat än pyjamas...ååå va skönt!


Tror det bara är 3-4 pers som har kommenterat i här inne..men det borde väl vara fler som hittat hit? Ge er tillkänna;)

3 kommentarer:

  1. Jag ger mej tillkänna , kvinna ! ;)
    Skönt att du mår bättre !
    Miss you, alot ! ♥

    SvaraRadera
  2. Mysig blogg! Hitta dej på Lindas blogg :-) / Jessica från bf

    SvaraRadera