söndag 20 september 2009

Underbar förmiddag

Idag har jag och Lowa haft en underbar förmiddag...myst, busar och bakat bullar.
Här kommer lite bilder på när Lowa bakar...helt själv!! så duktig så!

Skriver lite kommentarer som Lowa sa..

-"åååå..den känns härlig mamma"
-"se vad jag har lärt mig..jag kan rulla själv"

-"visst ska man ha mycket kanel?"
-"JAG KAN SJÄLV MAMMA...TITTA!"
-"Jag kan ju kniva själv eller hur mamma? "
-" vad roligt det va" Och det färdiga resultatet...;)
Dock vart Lowas bullar brända...ooops! Inte van vid denna ugn än.


Under tiden vi bakade så kom huvudvärken och mattheten/värken tillbaka..känner mig sämre igen..blir definitivt att vara hemma imorron..om jag inte ens kan baka bullar utan att känna mig rejält sämre så klarar jag heller inte av att jobba.

Nää..slänga mig på soffan en stund..

*poff*

3 kommentarer: