söndag 20 september 2009

Söndag

Idag mår jag bättre..har mest ont i halsen och är lite matt i kroppen.
Är bra sugen på att åka på Marias barnklädesparty...men det törs jag nog inte..vill inte riskera att smitta nån.
Men idag ska jag iallafall ta mig ut..underbart väder idag så idag SKA jag ta en skogspromenad/leta svamp. Har verkligen fastnat för att gå i skogen och leta svamp..så otroligt rogiavnde..och oftast vacker natur att titta på. Trevligt sällskap är heller inte helt fel ;) Gå i skogen med nån idag kan iallafall inte skada nån..smittas ju inte på samma sätt utomhus. Ska nog ta o ringa runt lite om en stund..när alla vaknat!
Får nog bli att Lowa följer med mig till skogen..för Johan och Janne ska åka och slänga massa skräp o så idag. Så riktigt lugnt blir det ju inte..;P

Fortsätter jag friskna till i denna takt så blir det att jobba imorron=) Älskar faktiskt mitt jobb och mina goa kollegor o barnen är så härliga..för det mesta;P haha. Mycket trots o gnäll nu..men det hö ju till åldern. Och varje ålder har ju sin tjusning... =)

Nää..myspysa med min underbara dotter nu. Hon är såååå otroligt go o snäll..för att inte tala om KLOK! Hennes trots o gnällperiod verkar vara som bortblåst..sååå skönt så;) Visst kan vi vara osams o så..men inte alls som förrut.

Hepp..svara på lite mail nu..

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar