lördag 26 september 2009

Tjingeling!

Igår fredag så åkte jag och Lowa till skopunkten med mormor och morbror Leonard. Behövde lågskor/gympaskor och höststövlar till mig och höstkängor till Lowa! Trodde inte att jag skulle hitta allt där men ville chansa pga deras bra ta 3 betala för 2 system;) Hittade både bra och snygga kängor till Lowa..hon är jättenöjd! de kostade 249:- Till mig hittade jag ganska snabbt ett par stövlar..skitsnygga och såå sköna. Men såg att de kostade 699:-..lite väl dyrt för vår ekonomi. Men sen hittade jag ett par svarta snygga gympaskor på rean..kostade endast 99:-..så jag beslöt mig för att ta de där stövlarna iallafall. Dessutom va det 10% rabatt igår om man gick med i nån skoklubb.
Så jag betalade totalt 853:- för alla 3 paren!! Ganska bra pris tycker jag..spec då vi båda är supernöjda;)
När vi va där kom Kusin Tindra och Farbror Ronnie in..vart bestämt att Tindra skulle sova hos oss=) Så de åkte hem och packade lite medans vi följde med och letade tröja till morbror Leonard. han fick också nya skor..så han va så fin igår så..nya jeans, ny tröja och nya skor;) Lilla Fjortisen;P

Sen mötte vi upp Tindra och Ronnie på willys..va tvungen att handla lite..sen åkte vi hem och åt tacos;) Och tjejerna tittade lite på film och busade. Allt vart så sent..kom inte hemm förrens strax före 20..men kl 21:30 somnade tjejerna sött..de sov skavfötterns;) Natten har gått bra..båda tjejerna hamnade såklart mellan mig och Johan fram mot småtimmarna..;) mysigt värre.
de sov till 7:30...men Lowa är dötrött...hon sover ju annars i 12 timmar..så hon är lite trött nu=P
Har nyss ätit frukost och nu leker de så fint på Lowas rum!
kl 10 ska jag iväg på barnklädesloppis..då ska Johan till lekparken med tjejerna och busa.

näää..nu ropar töserna och vill spela spel med mig..

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar