måndag 14 september 2009

Min ÄlsklingsSkrutt


Hej!
Välkommen till min nya blogg..som kommer handla om allt möjligt. Kommer ha kvar min gamla blogg där jag skriver om mer känsliga, personliga saker.

Lowa sitter och äter yoghurt och jag kom att tänka på denna bild..så den får äran att pryda första blogg inlägget;)

Jag är hemma och är sjuk idag..inflammation i nacken..som i sin tur lett till världens skallevärk!

Har nyss degat med Lowa..fick göra en ny play do deg..rosa såklart=P
Så nu sitter hon sysselsatt ett tag så jag passar på att sitta vad datorn lite..;) Ska snart ut o busa i lekparken.

Kram på er alla nya o gamla läsare

2 kommentarer:

  1. får man ?
    nu har jag varit in på ytterligare en av dina bloggar och ska strax åka iväg och städa på dagis..

    hoppas du mår bättre snart.
    kram

    SvaraRadera