onsdag 23 september 2009

Mysig dag

Idag slutade jag redan kl 14..så skönt så.
Lowa har haft en kompis här idag..vi tog med oss picnic och gick till lekparken..va supermysigt! Tjejerna har busat, lekt och stojat.. ;) Vid 18 tiden åkte tjejen hem och då kom lillebror Emanuel hit för att berätta goda nyheter..han har fått jobb (där han har sommarjobbat) så nu är han ansvarit över en körning (köra ut apoteksvaror i hela v-ås) så nu har han 75% jobb plus att han får hoppa in och jobba extra om nån är sjuk. Jag är såååå glad för hans skull!! Hoppas han får tag i en lägenhet snart också;) Gärna nära oss..hehe

Imorron har vi stängningsdag på jobbet..blir nog ganska kul..bla vattengympa och afrogympa står på schemat..tillsammans med lite annat..mindre roliga grejer=P

På fredag ska jag träffa Mona..vi ska ta en fika på stan..
I helgen är det klädbytardagar
På måndag ska jag på ett möte på Lowas förskola
På tisdag ska jag och Lowa hem till Yanira och hennes son Isak

Och nästa helg ska jag och Lowa (ev Johan) följa med mamma ner till småland för att gå på min "mosters" 40-årskalas. Då ska jag myyyysa med syster yster o hennes familj. Allra mest ska jag mysa med lilla Noah.

Hmm..ja nu fick ni lite förhandsinfo..;P

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar