torsdag 8 oktober 2009

Vabbar idag


Igår kväll klagade Lowa på att hon mådde illa...hon ställde sig vid toan och hulkade och hulkade..kändes så oäkta på nåt sätt..som att hon hade sett nån göra så. Frågade och nån hade kräkts på dagis men det hade ingen sa hon. Hmm.. efter en del hulkande så kom en liten spya =/ Men efter det har hon ätit och fått behålla maten...men hon fortsätter klaga på illamående. Hon har sovit bra inatt men vaknade redan 6.45 och det första hon säger är: "Mamma..jag behöver kräkas, jag mår så illa". Ställer henne vid spyhinken men inget kommer..och har inte gjort sen dess heller. Men idag är vi hemma..ifall det är magsjuka på gång. Va bara att ringa jobbet och sa att jag blir hemma..känns surt..vi får ju inte ta in vikarier..så det är så sårbart att vara hemma. Man vill ju inte att ens kollegor ska få jobba häcken av sig för att man är borta..men men.. Johan är och jobbar denna vecka så jag har inget val än att vara hemma. I helgen är det hans första jobbarhelg..så nu får Lowa och jag 4 dagar för oss själva...känns både härligt och lite skrämmande..kommer sakna Johan jättemycket om dagarna!

Tyckte det va dags för en massa "nya" bilder. Börjar med bilder från förra helgen..då kusin Tindra sov över.

Myspys i soffan



Lite badande


Måla är ett måste

Likaså utelek


Gungar höögt!

och mamma blir orolig;)

Ses så stor jag är..


Hittade en koja inne i skogen..här lekte tjejerna i 2 timmar..de hade jättekul.

lagar mat


De här bilderna togs igår..Lowa ville själv bli fotad, med sina fina "fjärils kläder" ;) Lowa är en riktig spexartjej emellanåt;) Mammas tokfia! Nån av de här bilderna kommer nog att hamna som en förstoring på väggen..tycker de vart så bra!



Det va alla bilder för idag.. kommer nog fota en del idag så håll utkik här imorron.

Kram på er alla goa vänner!

3 kommentarer:

  1. vilka otroligt fina bilder.. hoppas hon snart mår bättre. skönt att få vara hemma själva också.. Kram på er

    SvaraRadera
  2. Sista bilden är finast tycker jag, om man måste välja ;)
    Puss på er mina söta! ♥

    SvaraRadera