tisdag 27 oktober 2009

Osams med kameran

Vår kamera är helt knäpp..ofta blir det bara svart i rutan..och det går inte att fota..så himla tråkigt! Har haft kameran sen Lowa låg i magen och den har fotats mycket med..och har även fått utstå en hel del misshandel;P Så inte så konstigt att den håller på att lägga av nu!
Så i julklapp önskar jag mig en ny digitalkamera..en rosa;) Det du Johan..haha
Önskar mig också en sån där ny "plattång" som gör håret lockigt..minns inte vad den heter.
Hmm..jag som aldrig brukar önska mig saker annars men i år vill jag ha 2 saker..men lär ju knappast få nån av dom..eller? *blinkar till Johan* ;)

Hade migrän 2 gånger igår/inatt..så idag är jag hemma ocks¨å..men imorron ska jag tillbaka till Gullungarna! Har missat 2 barns födelsedagar..katastrof ju=/ Längtar verkligen efter de små busungarna nu!

Måste ner på stan idag och hämta ut kalasinbjudningskorten och byta lite kläder jag köpte till Lowa som hon sk ha på fotograferingen på måndag. De va för stora..trist..för i stl 92 finns klänningen säkert inte kvar i..fanns bara en kvar när jag köpte den. Annars blir det att köpa nåt från Lindex istället..de har sååå söta Bamsekläder där.
Blir att slå följe med Sandra..hon skulle också ner på stan idag så då kan vi gå tillsammans=) Trevligt! Tycker det är sååå roligt att vi fått så bra kontakt..vi har vl alltid haft bra kontakt men nu är den jättebra..träffas ofta och vi tränar ju ihop också.. Älskar min Sandra enormt mycket..hon är bäst!! Tack vännen för du finns!

Nää..fixa lunch nu..har vilat hela förmiddagen...allt för att få huvudvärken att släppa!!

Många kramar

2 kommentarer:

  1. Jag älskar min Magdalena också.. Skönt att ha träffats idag. Min Magdalena saknad har lugnats för ett par dar nu ;o) Hur ska jag klara att du åker bort i helgen??
    Rasmus somnade som en stock och Tindra också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt med bra vänskap ! :D

    SvaraRadera