fredag 16 oktober 2009

Tråkigt

Har tappat blogglusten..har inget att skriva om..allt känns blä typ. Snålt med kommentarer..ja jag vet..är själv kass på kommentarer=P
Mycket att fundera på nu..vänta eller inte vänta? Influensaspruta eller inte?
Är sugen på att byta jobb också..vill utvecklas och göra nåt nyt..men jag vet att jag är för feg för att byta jobb och dessutom trivas jag för det mesta väldigt bra på jobbet...men vissa dagar..ja hua..då är man slut när man kommer hem!

Nää..dags att göra ig iordning inför jobbet..stänger idag..en fredag..och det regnar och jag har ont i huvudet och är lite snorig..ingen bra dag alltså=P Tror jag vaknade på fel sida av sängen..känner mig ledsen och arg idag...men varför? *grubblar*

Puss på er..och jag hoppas att Ni får en bra dag=)

3 kommentarer:

  1. En dålig dag bara ?
    man kan ju ha såna om det är så att man grubblar mycket och det vet jag att du gör om både det ena och det andra ;)

    Hoppas huvudvärken försvinner snart och att du mår bättre. kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte att du har dåliga dagar, vill att du ska må bra.. Du är ju bäst det vett du ju.. Men vissa dagar är bara fel, jag vett. Har sådana dagar jag med och det har alla andra ibland också..Men om du behöver prata vett du ju vart jag finns och jag pratar sååå gärna med dig.. Så glad att jag har dig :o)
    Super kramar till dig min bästa vän.

    SvaraRadera
  3. Älskling!
    Tänk på vad du har som är bra - och vad du kan få - och prata med någon medkännande vän, eller mamma om du vill! Livet är sällan perfekt, mest är det gråtrist med små gyllene stänk här och var. Det kommer snart ett stänk, om du bara är öppen för det. Fundera på omskolning eller vidarestudier, det kan ge en rejäl kick i slutänden.
    Mamma (som inte alltid är lycklig...)

    SvaraRadera