fredag 9 oktober 2009



Hej!
Är hemma och vabbar idag med..håller hårt på 48 timmars regeln;)
Men det va (troligen) ingen magsjuka!

Bilderna ovan , ja de såg ni igår men dessa bilder är lite uppljusade..visst vart de fina? Beställde 20*30 cm förstoringar på dom igår..de ska få pryda väggarna hemma hos oss..troligen kommer de hamna i hallen eller i Lowas rum. De passar inte mot våra nuvarande beige/gula tapeter i vardagsrummet..men när vi gör om sen (ska bli svart och vitt) så ska de sitta där.
Frederica..sista bilden i förra inlägget tyckte ju du a finast..tycker vi med..MEN..tänderna såg så konstiga?!?? ut såg vi sen..så den valdes bort..syns för mycket på en förstoring.

Lowa är såååå otroligt go och snäll..jag är så enormt stolt över henne..min Ängel, min Skönhet, min Stolthet, min Kärlek! Jag kommer alltid göra allt jag kan för att skydda henne från allt ont och göra allt jag kan för att göra henne lycklig! Är hon lycklig så är jag lycklig;)

Känns att hösten är här..kallt och blåsigt ute..men solen lyser iallafall och gör oss glada.

Johan har börjat jobba nu..han ska jobba varannan helg på ett hönseri..han ska väl i princip packa ägg och se till så hönsen har det bra. Denna vecka är han där och lär upp sig..hittills tycker han det är kul och hans trivs bra. Men ack va trött han är när han kommer hem..hehe

Saknar min syster så hemskt mycket..antagligen för att det inte blev att ses när vi egentligen skulle ha gjort det.. men snart så.. Söta lilla Noah fyller ju snart 1 år..shit va tiden går fort!

Saknar Johanna också.. som alltid! Måste ta och åka till henne och ge henne en stoor KRAM och visa min tacksamhet för allt hon gjort för oss sista tiden..så enormt fint gjort av henne..ja en del vet vad jag pratar om. Tack Johanna! Och Tack alla andra som har hjälpt oss att snart kunna göra ett nytt försök.. TACK!! Ni anar inte hur tacksamma och glada vi är.

*skulle ha varit mer än halvtid nu* ;(

Imorron ska vi träffa Sandra, Tindra och Rasmus..blir nog lek i skogen och äta picnic. Vill träffa Carro med familj i helgen också..och mammsen, pappsen och mina fantastiska bröder, och Mona.. och ja..finns många fler jag skulle vilja träffa i helgen. Få se hur det blir..

Nu ska jag leka med Lowa...

Ha det gott allihop!



1 kommentar:

  1. MAGDALENA!!!! Du lovade mej att inte tänka på hur länge de skulle ha gått ...
    Tänk på att de kanske inte är så länge kvar till nästa försök istället ?? ")

    Jag saknar dej med!
    Förstår inte hur jag kune välja att flytta ifrån dej så... tänk va roligt vi kunde haft de med våra barn ihop ! Men men, lite bil åkande får vi allt klara av ") Snart är vår ekonomi bättre igen, och då kommer jag och hälsar på oftare!

    Synd de där med tänderna.. inget jag la märke till, men de är klart, de syns kanske mer på en förstoring "(
    Hon är lika söt på dom andra med för den delen ;)

    Nu vaknade Noah . Puss från oss

    SvaraRadera