lördag 10 oktober 2009

Lördag

Idag har jag och Lowa varit hemma hos Sandra, Tindra o Rasmus, barnen har lekt bra. Jag o sandra har mest babblat och pratat om vad vi skulle vilja jobba med istället för det vi gör nu..mycket intressant..då vi båda ville samma sak. Men tyvärr har ingen av oss erfarenhet eller kunskaper inom det.

Johan har jobbat över idag..vart lång dag för honom..från 7-18 idag. Hoppas det inte blir lika länge imorron. Han va helt slut när han kom hem..och hade träningsvärk i benet=P Nu ligger han på soffan och tittar på nån trist film..och Lowa har sovit sen strax innan 20. Snart sover nog Johan med;) Vad ska jag hitta på då? Rent spontant så skulle jag vilja göra mig iordning och dra ner på krogen och dansa och röja..haha Nädå..inte direkt..men skulle varit kul att gå ut och ta en god matbit och prata en massa med nån trevlig kompis;) Men det får jag spara tills om några veckor..då ska jag, Sandra och Yanira ut och äta och umgås och prata skit;) Ska bli himla skoj.
Ikväll blir det nog istället att titta på nån tjejfilm och äta godis..kunde inte låta bli att åka förbi nya godisbutiken på Erikslund..mmm..mycket gott fanns det. Men köpte faktiskt bara för 26 kr. Kasst med pengar denna månad..myyycket räkningaroch låg inkomst..sjukskrivning och vabb för både mig och Johan..så denna månad är inte så rolig.. Men nästa månad blir det bättre.. Skulle egentligen åkt och badat med FamLidberg imorron..men fick tacka nej..måste spara pengarna vi har kvar till mat. Hatar att inte ha gott om pengar. Lowa och jag får hitta på nåt annat kul istället.. Kostar egentligen inte mycket att åka och bada..men åker man dit så vill man ju gärna kunna köpa fika och glass också..och då är man genast uppe i över en hundring. Och just nu är varje hundring viktig. Så ja..det va dumt av mig att köpa godis..men hua vilket godissug jag hade..inte könnt ett sånt sug på länge. Va även sugen på broccoli..mm..knas jag vet. Skulle ha friterat broccoli idag hade jag tänkt..men hann inte så det vart vanlig kokt..men lite salt på. Och detta gjorde jag efter maten..satt alltså och åt bara en massa broccoli..helt sjukt..jag som egentligen inte ens äter grönsaker=P Har verkligen fastnat för broccoli sista tiden..
Imorron ska jag och Sandra träna ki-box igen...yeeeey..som jag har längtat. Hoppas bara Johan hinner hem till 17:00...annars är det kört.
Näää..trist inlägg idag..skriver nog mest för att fördriva tiden=P

Kram på er..och tack för alla era jättemånga kommentarer.. *ironi* ;P

1 kommentar: