söndag 18 oktober 2009

Min familj är bäst

Skrev ju i fredags om min kassa morgon..

Åkte till jobbet med gråten i halsen och allt kändes bara piss! Väl på jobbet efter jag fått prata av mig med bästa Åsa så kändes det bättre;)
MEN...strax före lunch ringer Johan och undrar om han och Lowa kan komma och hälsa på en stund..Lowa ville bla leka lite med barnen på mitt jobb. Så de kom lagom till lunch..och de hade köpt med en blombukett till mig! Höstig och superfin! Lowa hade valt den=) Lowa som räckte fram den till mig..jag kramade henne länge och frågade varför jag fick en blomma. -"För att vi älskar dig Mamma". Ja och sen va dagen räddad;) Jag vart så otroligt glad! Jag är lyckligt lottad som har en så fantastisk man och dotter! Älskar dom så otroligt mycket!!
Sen stannade de kvar och åt lunch och Lowa lekte lite med barnen. På vägen hem mötte jag upp Johan och Lowa på Ica Maxi...jag älskar ju tacos som ni vet..och det va det Johan hade planerat att köpa....så kvällen bestod av tacos, familjemys och 2 Johan Falk filmer!! Lovely!!
Igår lördag va bara jag och Lowa hemma mitt på dagen..vi hade så mysigt..och vi tog ett långt varmt skönt och välbehövligt skumbad;) Sen va det dags för mig att åka på galej;P Jessica hade inflyttningsfest..va väldigt trevligt! Mycket skratt och sång..dock ingen sång från mig=P God mat..tacos;) och 7 härliga tjejer..toppenkväll. Hade planerat att åka hem vid 21 tiden men kom inte hem förrens 00:30 ;) Tack Jessica!
Idag har vi inget inplanerat än..men finns mycket jag vill göra! Återstår att se vad som händer!

Nää..måste kolla alla bloggar och Facebook nu och sen busa med Lowa!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. En riktig goding till man har du ;o) Och Lowa kan man inte annat än Älska.. Skönt att de kom och piffade upp din dag i fredags :o)
    Du ska väl träna idag??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Din man är verkligen en pärla :)

    Tack själv för att du kom och för att du orkar med mitt gnäll när du/ni har det 100 ggr värre egentligen än vad jag någonsin kommer att ha.
    tack gumman :)

    Kram

    SvaraRadera