måndag 26 oktober 2009

Måndag

Idag är jag hemma också..mår bättre idag men inte tillräckligt för att orka jobba. Men imorron hoppas jag på att jobba!
I lördags kom inte Johan hem förrens kl 21.30..jobbade från kl 7 på morgonen. I går kom han hem kl 18..lite bättre;P
Idag va det tänkt att jag skulle sova ut..eftersom jag sovit då dåligt/lite i helgen..men kl 6:30 va jag först upp en sväng för att ringa jobbet..pratade ett tag med Åsa och gick sen och la mig..han nog precis somna innan kl blev 7 och byggarbetarna satte igång att borra..i lägenheten vägg i vägg med oss...Hua vad det låter! Va bara att kliva upp..Johan sover än..han somannars är så lättväckt av ljud men han är nog helst slut sen helgen långa arbetspass. Lowa och jag skulle titta på barnprogram på tv:n..men vi hör ju knappt nåt..vill ju inte höja volymen för mycket heller.. Idag hoppas jag att jag kommer må bättre..och jag hoppas att de inte borrar hela dagen=/
Orkar inte skriva mer nu..ska glo lite på tapeter på nätet;)

2 kommentarer:

  1. krya på dig vännen.. jobbigt med allt oväsen, men det blir fint :o)
    hittade du några snygga tapeter?? har också tittat runt på det.
    kram

    SvaraRadera
  2. Har kiakt in här men inte trott att du uppdaterat den för varje gång har Friskis och Svettis inlägget varit överst ... verkar som jag la till den sidan i favoriter eller nåt ... jajaja nu vet jag ju iaf att du här inne och skriver ;) trodde nästan du lagt ner bloggandet ;p

    Tråkigt att du inte mår bra. Krya på dig så hoppas jag att du orkar jobba imorgon!
    kram ♥

    SvaraRadera