tisdag 13 april 2010

Vab idag med

Tänkte visa er lite bilder från vår promenad igår..

Lite cyklande..det är dags för cykel med stödhjul nu..


Man blir glad av solen ;)

Men usch va trist att bli fotad.. =P

Gammal jag börjar se ut..och alla rynkor syns när man kisar i solen..

Självklart är en glass o solen ett måste

Min sötnos..som inte alls vill titta mot solen

Igår hade jag möte på jobbet 17:30..Johan mötte upp mig och Lowa utanför jobbet, bytte bil o Lowa följde med Johan hem. Precis innan vi åkte till Tillberga fick vi veta att Ronnie åkt på magsjukan =( I bilen på väg dit klagar Lowa på illamående o magont.. Trodde först att det bara va åksjuka. Men imorse bajsade hon löst o har ont i magen. På vägen hem från jobbet 19:30 så började jag må illa..tänkte att det va nog pga att jag inte ätit ordentlig mat på hela dagen..bara små ätit mackor o frukt. Så jag köpte en hamburgare på McDonalds och åt i bilen. När jag kommer hem hade illamåendet släpp..men kom tillbaka efter 15 min..ytterligare 15 min senare så kräks jag =( Bara 1 gång..kass i magen idag dock. Lowa är dessutom snorig, hängig, gnällig och har fått feber! Så nu ör det sjukstuga här hemma igen! Känns som jag inte gjort annat än vabbat sista tiden..men men..så är livet som småbarnsförälder. Johan har ju provanställning så jag kommer vabba varje gång tills han fått fast jobb. Tror Lowa åkt på mycket nu mest pga att hon börjat gå heltid..hon va ju ledig så mycket innan..och dessutom är det mycket sjukdomar som går nu. Johan började jobba 8 mars..och detta är 3:e gången jag vabbar sen dess..det är illa!
Och den 3.e maj börjar Lowa på en ny förskola..med nya baciller...Hua..hur ska detta gå!?!

I eftermiddag ska jag & Lowa trots sjukdomar gå ut en stund o få frisk luft o äta mellis ute...! Så det så ;)

Svårt det här med att packa..det är så mycket man inte kan packa förrens sista dagarna innan flytten.. Ska iallafall försöka packa några lådor idag..lite i vardagsrummet går att packa ner och lite smått o gott i tvättstugan..

Nää..nu ska jag o Lowa myspys i soffan o glo på film..!!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Usch, va jobbigt att vabba så mycket :(
    KRYA PÅ ER NÅN GÅNG! hihi

    Du gammal ? Njee.. men du har ändrat utseendet lite sen du fick Lowa faktiskt :) Mer kvinnlig , haha ...

    puss♥

    SvaraRadera