lördag 24 april 2010

Kommit till insikt..

Ja kommit till insikt har jag gjort.. Ang packningen o flytten.
I min lilla värld i mitt lilla huvud så har jag organiserat ALLT. Verkligen planerat allt i minsta detalj..hur jag ska packa, vad i vilken låda, vad som ska packa, vad som ska säljas/bortskänkas, hur jag ska märka lådorna..ja allt. Det skulle bara vara att flytta kartongerna till huset och sen plocka upp utan att behöva leta efter grejer eller känna att det är oorganiserat! MEN..hur har det blivit...jo jag har knappt packat nåt. Allt är oorganiserat och jag har noll lust att packa..det blev övermäktigt! Så jag har tyvärr skjutit på det..och nu är det 1 vecka kvar och nästan inget är packat! =( Blir så trött..
Johan jobbar nästan jämt känns det som..så han gör inte så mycket heller.. så tråkigt att han jobbar i helgen..annars skulle det blivit mer gjort. Ska dessutom på 1 kalas idag och 1 kalas imorron...så ja..det försvinner ju lite tid..och att jag sitter och bloggar nu är så kasst=P Borde packa istället..men nu ska jag sätta fart.. Ska åka och hämta fler kartonger i helgen också..
Och det ska ju städas i huset också innan vi kan flytta in..för nu har det ju varit en gubbe där och spacklas, slipat och målat. Dessutom har huset stått tomt sen i december så ja..allt ska städas där innan vi flyttar in.. vet inte när målaren är klar där..ska nog åka förbi o kika idag. Johan ska jobba över mån-ons..kommer nog inte komma hem förrens kl 20 skulle jag tro. På torsdag slutar jag tidigt så då blir det nog att städa huset..och på fredag stänger jag 17.30 på jobbet..jippie..vi kommer få väldigt stressigt! Sen ska ju lägenheten städas ur också...suck!!
Sorry att jag öser ur mig..men det behövs nog!
Hinna träffa kompisar/släkt finns inte tid för..men vi får ju träffa en del på kalasen iallafall;)

Nää..packa va det ja.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar