lördag 24 april 2010

Måste skriva av mig igen..

GRÅTER!!! Jag gråter.. Sitter och lyssnar på gamla favoritlåtar..och tårarna sprutar! Tänker på sååå många händelser, minnen...
I den här lägenheten va jag gravid, Lowa föddes o har upplevt sina 3.5 första år..det finns sååå många minnen...som jag nu packar ner.. och kommer packa upp i huset..starten på resten av våra liv. Det är inte normalt att packa ner ett litet barnförkläde och gråta o tänka på alla mysiga stunder vi haft när vi bakat..jag e knas..jag vet=P
Jag är så tacksam för mitt liv..jag är lycklig, har en fantastisk man och en underbar dotter.. Älskar dom mest av allt!
Ni som känner mig väl vet att jag är en känslig person..på gott och ont. Och idag är en känslodag..också på gott och ont. Tänker på alla glada, underbara fina minnen...och på alla jobbiga, tråkiga minnen också såklart..så jag gråter av glädje och av sorg.. Tror det senaste syskonförsöket/missfallet kommer över mig nu..det har bara gått en månad..men jag har ännu inte gråtit ut..har tryckt undan känslan, tänkt på annat positivt istället.. Men självklart kommer känslor alltid ikapp.. Depp depp depp..jag vet..nu får jag rycka upp mig! Önskar just nu att jag inte va så känslosam...

Har iallafall packat alla kartonger vi hade hemma..måste åka o hämta fler ikväll. Allt vi inte kommer behöve i köket är packat, samma med hallen o garderoben där. Ikväll tänkte jag packa alla kläder vi inte kommer använda. Imorron blir det Lowas leksaker..hon får nöja sig med sina pusselgrejjer..alltid det hon leker med iallafall. Ska även packa badrumsgrejerna då. Resten blir i veckan... justja..ska tvätta alla fönster också..blää.

Hopp in i duschen o sen iväg på kalas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar