fredag 26 februari 2010

SÅÅÅ GLAD!!

Glada, lättade & lyckliga är vi! Känns sååå BRA!

Johan har fått jobb.. han börjar på onsdag. Han har ju jobbat varannan helg på ett Hönseri i Munga utanför Skultuna i några månader..nu ska han börja jobba heltid som Förman där!! =) Hehe..gå från arbetslös outbildad till tjänsteman...;)

Så from onsdag blir det heltid på dagis för Lowa och att åka buss till o från jobbet för min del..det känns ganska värdelöst men förhoppningsvis är det bara tillfälligt..har ny bostad på gång;) Mer om det vill jag inte skriva om här än..eftersom inget är klart..men jag kan säga som så att blir denna flytt av till den här bostaden...då är jag såå jävla nöjd! Va o kika där igår..ååå så fint!

Har även annat på gång också..så nu hoppas vi verkligen att turen håller i sig ett tag till;P

Idag vaknade jag 2 timmar innan klockan skulle ringa..så jag har bara sovit nästan 6 timmar..kunde bara inte sova längre..har såå mycket att tänka på nu.. Planerar dagislämningar o hämtningar, ev flytt, ekonomi o en heldel till.. Kommer nog var som en zombie på jobbet idag..helt disträ o bara tänka på allt roligt=P Johan sa igår att jag va som ett barn på julafton..spec när vi kikade på bostaden..hihi! IM SO HAPPY!!

Fredag idag då..slutar 17:30..sen hem o ha fredagsmys! Syrran m familj kommer upp idag..ROLIGT! Imorron blir det Busborgen;) och på kvällen ska jag på Mona tjejfest! MEN..Johan jobbar sent och kommer stupa när han kommer hem..och Lowa är inne i en riktig dryg period när hon inte somnar förrens kl 23..fast man tar upp henne tidigare..skit drygt! Så det kommer nog bli så att jag måste ta med Lowa och sen åka hem i vettig tid=( Vill så gärna vara barnledig och roa mig o följa med ut på krogen..men men.. Har man ingen barnvakt så har man inte.

Hoppas alla får en underbar helg! KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Vad skönt för er :o). Bara en sak som fattas då ;o). Är ju er tur nu. :o). Trevlig helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Underbart inlägg att läsa !! såå glad för er skull :D Lämna Lowa hos syrran vettja ;)

    SvaraRadera
  3. ååå Gud så kul vad glad du låter så härligt att höra :)
    Grattis och håller tummarna att det håller i sig med eran tur :)
    Många många kramar

    SvaraRadera