fredag 12 februari 2010

Magsjuka

Japp..här hemma har det gått magsjuka/vinterkräksjuka...av värsta sort! Lowa började plötsligt kräkas massor på dagis i tisdags..Johan rusar dit o hämtar..sen kräks hon 2 gånger på vägen hem..( så lek inte i snödrivorna utanför oss;P ) och väl hemma kräktes hon 3 gånger till innan hon somnade..så 5-6 gånger på mindre än en timme.. hon sov en stund och sen vaknade hon och kräktes, o kräktes..ca var tjugonde minut i 6 timmar! Hua! Lowa va riktigt duktig..inget gnäll eller så. Hon va riktigt dålig! 1 dygn senare kräktes hon lite 1 gång...och hon va igår kass i magen..
Onsdag natt vid midnatt så började jag kräkas..och världens diarre. Satt inne på toan med spyhinken framför mig i 6 timmar!! Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv..jag spydde konstant i 6 timmar..fast jag inte hade mer att få upp..kroppen bara hulkade och krampade..till slut svimmade jag. Hela dagen sen hade jag fruktansvärt ont i hela kroppen..inte så konstigt efter den natten.. men idag mår jag toppen! Och Johan har *peppar peppar* klarat sig!

Lowa..min Ängel..älskar dig såååå mycket!

Det va allt för idag,..orken tryter..lovar att blogga i helgen...då med bilder!

Kramar

2 kommentarer: