söndag 21 februari 2010

Söndag 21 feb..

Lowa tittar på en Barbie film..hon vakna inte förrens ca 10:30..en riktig sömntuta är hon. Visseligen somnade hon inte förrens 22 igår. Idag tar vi det lugnt ett tag..sen ska vi åka till Mona=)

Imorron är en känslomässigt jobbig dag..22 feb..det datumet kommer jag aldrig glömma.

Men men..nu tänker vi framåt.. det går åt rätt håll nu!

Lowa kusin Tindra ska åka till afrika..imorronbitti åker hon..jag är sååå glad för hennes skull..och sååå avundssjuk;P Hon åker med sin mormor & morfar.

Igår va jag på Hudvårdsparty hos Marie..även mamma & Mona va med. Jättetrevligt o det va verkligen bra produkter. Men pga kass ekonomi så köpte jag bara en foundation..som va toppen=)

Ska troligen ha ett eget sånt hudvårdsparty..så hojta till om ni är intresserade av att komma. Mary Kay va märket!

Längtar till på lördag..då ska jag på tjejfest hos Mona..kommer så roligt så;) Men allra mest längtar jag nog till fredag..för då kommer mosters lilla PrinsBus upp..ja och syrran o Joppe med såklart..;)
Kommer med andra ord bli en väldigt händelserik helg=) Hoppas bara inte Johan behöver jobba så sent på lördag..nån måste ju ta hand om Lowa. Men det löser sig nog.


Underbart med all snö va? Men nu tycker jag att det absolut inte behöver komma mer.. tänk hur slaskigt det ska bli när allt smälter..kommer bli massa översvämningar o skit.. Inge kul o jobba på dagis då inte..av o på med galonisar.. Och så ska de in o kissa stup i kvarten..blää=P

Nää..har inget spec o skriva.. Ciao

1 kommentar:

  1. Äntligen en uppdaterning ;)
    Förstår dig om den 22.... Och du vett vad jag tycker och hoppas.. Det kommer det vett du...
    Ja idag åker hon för att imorgon flygga till Afrika.. Hur ska jag klara mig??!!
    Kommer bli skönt för Tindra..
    Kram på dig..

    SvaraRadera