söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag


Lowas Biopremiär;)

Jaha..då va år 2010 års Alla Hjärtans Dag över.. Johan är magsjuk=( Så Lowa och jag gick på bio..supermysigt! Det va första gången för Lowa.. Hon va helt förtrollad. Vi såg Prinsessan & Grodan..den va jättebra..lite läskig men inte så Lowa blev rädd.
Kl är snart 23:30 och jag borde sova nu..tanken är att jag ska jobba imorron om inte Johan blir sämre igen..det går lite upp o ner...inga spyor iallafall.. Men jag har lovat att blogga i helgen o har redan blivit pikad av Sandra så här kommer lite bilder och ja..några rader har jag ju redan skrivit=P

Ville få till en bra bild på oss..gick ju inte så jättebra=P




Mammas lilla Hjärta..jag älskar dig mest i hela världen! Du är det finaste som finns. Du är min lycka, min kärlek & mitt liv!

Hoppas alla haft en Trevlig Alla Hjärtans Dag=)

Natti Natti.. Nöjd nu Sandra? ;P

2 kommentarer:

  1. Tack! Nu är jag nöjd ;O)
    Kram på er..

    SvaraRadera
  2. Roligt med bio! Gustav har heller aldrig gått på bio. Tror att "det regnar köttbullar" skulle falla honom i smaken :) Söta bilder på fina flickor!

    SvaraRadera