lördag 6 februari 2010

Lördagmorgon!

Igår kväll va jag så himla trött..jag och Lowa tittade på Lejonkungen..hann bara se början och sen somnade jag..Johan & Lowa väckte mig vid 22..då ville de ha soffan=P Så jag gick som en zombie in till sängen och somnade om på en gång. Jätteskönt att somna tidigt..MEN...det va helt fel dag att somna tidigt på..för idag vaknade jag ju före 06..väldigt pigg! Ikväll ska jag ha en liten tjejfest här hemma..inte så kul kanske att jag troligen kommer bli svintrött vid 20 tiden=/ Men men..alkoholen får hjälpa mig att hålla mig vaken..får inte dricka för lite bara..för då blir jag ännu tröttare!
Enda fördelen med att vakna såhär tidigt är att nu kan jag i lugn och ro plocka av o städa här hemma..och även åka till ica och köpa hårfärg och sen hem o färga håret..utan att Lowa tjajat om att hon vill göra samma sak=P Vad jag än gör så vill hon göra samma..ofta är det jättebra..som till exempel vid matlagning..men när det kommer till hygien & smink osv är det inte bra..hon har redan testat att sminka sig med mascara..tur inte jag va hemma då=P Och igår när vi badade passade jag på att raka benen..och då vill hon självklart göra samma. Jag kan inte ens topsa öronen utan att hon ska göra det hon med..kul men lite jobbigt=P

Vid 12 tiden sen ska jag och Mona träffas, ska bla till systemet bolaget och shoppa lite dryck till ikväll, till ica för att handla alla tacosgrejer och sen måste jag in på typ H&M och köpa strumpbyxor. Har planerat att ha klänning idag..men blir det utgång som jag tror det blir så kanske det är lite väl kallt med klänning och tunna strumpbyxor..så det kanske blir att svida om till byxor & linne om det blir utgång. För inte törs jag väl åka ner på stan med termobyxor=P

Jag är förkyld..så egentligen kanske man borde ställa in denna tjejfest..men jag vägrar! Har set fram emot denna fest ett bra tag nu..har varit såå mycket tråkigt och jobbigt sista veckorna så nu behöver jag mina tjejer och deras goda humör;) Dock så ställde jag in "modell för en dag" som skulle varit idag tillsammans med Mona...inge kul att bli fotade med rödnäsa och glansiga ögon..=P Så det tar vi en annan gång!

Har hört talas om nåt nytt ställe som ska heta cirkus..ska ta och kolla upp det..kanske vore nåt för ikväll.

Nää..dra på sg lite kläder och en mössa och dra till ica maxi..

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar