tisdag 5 januari 2010

Till vårdcentralen idag

Japp..idag ska stygnen bort! Jag får panik bara jag tänker på det..kommer bara tänka på hur hemskt det va när de sydde.. Jag klarar knappt av att titta på Lowas sår utan att få rejäla obehagskänslor...mår illa och i bland behöver jag nästan kräkas. Men det ska nog gå bra..Johan är ju med. För Lowas det är jag ganska lugn..hon är helt med på noterna att en sköterska ska ta bort trådarna och att det kommer kittlas. Hoppas bara hon inte kommer tänka så mycket på när de sydde..då finns risken att även hon får panik igen..och det hoppas jag verkligen att hon slipper.

Igår va vi hos Sandra och kidsen..trevligt som vanligt! Sen åkte vi och tittade på deras nya lägenhet..jättefin, stor o rymlig..och vilken förvaring!! wow.

Igårkväll städade vi bort julen..endast en julstjärna i vardagsrumsfönstret är kvar..! Har även börjat ta undan våra vardagsrumsmöbler..billybokhyllor o annat i billy serien..tråkig färg och Johan har haft dom i typ 11 år..så nu ska min lillebror få dom..och vi ska köpa nytt..kommer sålänge bara att bli de där superbilliga LERBERG från ikea..de får duga..kanske nån LACKmöbel också. Fick även veta igår att vi får Ronnie & Sandra gamla skinnsoffa..den de hade i deras lägenhet de hade innan de flyttade till hus..Johan vill egentligen inte ha den pga att det är skinn..men jag fick min vilja fram=P Den är tusen gånger bättre o snyggare än det hemska röda vi har nu! Tusen Tack Ronnie & Sandra!!!
Idag va tanken att jag & Lowa skulle till Marie och barnen och busa..men jag har så ont i huvudet idag..och även ont i bihålorna gen..suck..på tal om det så har jag fått en tid den 20:e för att kolla om jag har för trånga bihåler eller nåt sånt eftersom jag alltid får så långa förkylningar som typ aldrig vill släppa. Va visst så för min pappa när han va ung.
Hinner huvudvärken släppa under förmiddagen så åker vi dit..annars blir det nog en snabbis til ikea och sen hem och vila.

Nu ska jag väcka min familj..så vi hinner till VC i tid!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar