fredag 8 januari 2010

"Ny Soffa"

Hihi..Äntligen slipper jag den gamla FULA röda soffan=P

Nu står nya soffan på plats..jag är jättenöjd! Inte drömsoffan men den här duger gott o väl. Drömsoffan är en stor härlig antracitgrå/svart divansoffa i mjukt, gosigt material;)

Bjuder på lite bilder! Soffbordet ska också bytas ut..även "förvaringen" brevid soffan ska bort..den är bara där tillfälligt..har ingenstans att göra av allt som va i bokhyllorna som bror fått. Fan va grynig bild förresten..kamera är crap..nåt e galet! *vill ha ny kamera* =P


Bjussar på en bild på våra nya bokhyllor också..199:- st..billigt o bra! Enkla men helt ok. Allt för att göra om och fixa iordning utan att det ska kosta en massa pengar, för pengar finns det ju inte gott om=P
Vi har inte fått iordning dom än..nu är det bara lite inställt på måfå.

Nå..vad tror ni..med lite nya tapeter o småfix så blir det helt ok va?

Lowa är stormförtjust i soffan...;) Nää..nu ska jag ta o glo på film i nya soffan;)

Imorron lördag går flyttlasset från Skallberget till Råby för Sandra, Ronnie o barnen..jihoo=)
Lilla Tindra ska vara hos oss under tiden de flyttar och lillskiten Rasmus ska vara hos farmor o farfar. Så imorron blir det bus o lek på hög nivå..Lowa har bestämt att vi ska baka muffins och kakor, måla med vattenfärg, ansiktsfärg, bygga med smålego, bad i badkaret och en massa mer saker..få se vad Tindra vill;P

Nää..måste få Lowa att somna nu..Tindra skulle visst komma kl 8 imorron..då sover Lowa..hon har somnat så sent sista tiden..men men..antingen vaknar Lowa då och förhoppningsvis somnar jättetidigt imorronkväll eller så får jag egentid med Tindra till hon vaknar..inte helt fel det heller;) hihi

Natti natti

2 kommentarer:

  1. mysigt att tjejerna får lite egen
    "tjej" kusintid :)

    Det blev bra med de bokhyllorna också ju.. :) tills ni kan/hittar den som ni verkligen vill ha så duger ju det ypperligt....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du har varit duktigare än mig på att uppdatera, det ser jag det ;) Hyllorna gillar jag, enkla och fina! och soffan är helt ok den med :)

    Stackars Lowa med stygnen och allt :(

    jaha.. nu vaknade Varga. Dax att dammsgua och fixa! kram kram

    SvaraRadera