lördag 23 januari 2010

Fy på mig..

Usch va dålig jag är på att blogga nuförtiden..=P Känner att jag inte har nå att skriva om..

Imorse blev jag väkt av Lowa...så mysigt så! Jag va vaken alldeles för sent i går..låg och läste en jättespännande bok igår kväll och släckte inte lampan förrens kl 01:30..! Så därför blev det Lowa som väckte mig idag...myyys i sängen en stund och sen gick vi upp och bakade scones och kokade ägg. Rejäl frukost idag.. Lowa har verkligen fastnat för att dricka Te..hon älskar det. Så Te, kokt ägg och scones..det va en hit! Nu ska vi göra oss iordning och sen ska vi åka till Mona & Rickard!! Lowa håller på att pyssla ihop en grej till Mona..en lite sen födelsedagspresent!

Ska ta tag i tjejkvällen snart också..planera lite, bestämma datum..lite svårt att hitta ett bra datum bara..varannan helg kan inte jag för Johan jobbar då..och sen ska det ju passa så många som möjligt.. ! Blir nog Tacos..snabbt & enkelt och jag tror alla äter det.. Önskar så att syrran kunde komma..men det får bli en annan gång! Alkohol, god mat och trevligt sällskap..det kan inte bli annat är en kul kväll..precis vad jag tror att vi behöver. Kanske blir det utgång också?!!! ;)
Nää..måste fixa till oss nu så vi kan åka!

Ska ta nån dag o lägga upp lite nyare bilder..!

Kram på er

2 kommentarer:

  1. Då är man inte ensam om att blogga dåligt nu då ;p Fast jag har faktiskt uppdaterat bloggen idag. Gott med scones! Har varit sugen på det ett tag, Marcus köpte filmjölk, men just då jobbade jag bara.. Så filmjölken gick ut :p

    SvaraRadera
  2. En tjejkväll låter trevligt :-)
    Jag är också skit kass på att blogga.

    SvaraRadera