lördag 7 augusti 2010

Ännu mer..

Grannens katt "Stereo" typ flyttade in till oss när de var på semester..jättemysigt! Vi har försökt mata med allt möjligt men det enda Stereo gillade va ost.. Varje gång vi kom hem så satt Stereo på vår trapp o väntade..! Lowa gosar med katten en stund sen springer hon in o hämtar osten..sätter sig på trappan och skivar ost till katten.. samma sak varje dag! Så gulligt så! Synd att katten nästan hann springa ur bilden när fotot togs..



"Nya" köksbordet.. 100*180 cm..vart perfekt. Tacka vettja blocket! ;P

Lowa fick för sig att posa lite..inte för min skull utan för min lillebrors skull..haha.. Så fort han fråga om han fick fota så posa hon;) Så jag passade på att fota en massa också..såklart;P







visst är jag snäll som ger er massa bilder? ;P

Vad tycks om nya designen? Tyckte det va på tiden med lite nytt!

Kommer troligen göra även denna blogg lösenordsskyddad..har ingen koll alls på vilka som läser här.. Så vill ni fortsätta läsa så skriv till mig för att få lösenord. Lösenord kommer krävas här om ca 1 vecka..så ni har lite tid på er!




8 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg, men jag kanske inte får...men får jag så fortsätter jag :P / Jessica från bf

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort på söt tjej förresten! Dålig att kommentera ;) / Jessica bf

    SvaraRadera
  3. Jessica från bf..klart du får läsa;)

    SvaraRadera
  4. Sötaste tjejen i vääääärlden ♥
    Vill att Noah ska börja spexa lite..men de dröjer nog. Går knappt klämma ur honom ett leende när kameran är framme :þ

    Fint bord!! :)

    Puss.

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder! våra barn älskar studsmatta ;)

    SvaraRadera