söndag 1 augusti 2010

Ännu mer bilder



haha..duktig jag är som lyckats uppdatera ganska ofta sista dagarna;)

Blir lite bilder från när jag & Lowa åkte till Sala och lekte i lekparken med Carro, Maria o deras härliga grabbar!

Först vill jag berätta om igår.. först va vi på Melwins 4-årskalas..mycket trevligt! Sen mötte vi upp 2 av Lowas morbröder..Leonard och Emanuel...så körde vi till Uppsala...närmare bestämt Fyrishovsbadet! För mig va det inte lika roligt som i Gustavsvik..men för Lowa va det roligare..och det är ju huvudsaken! Jättefint o barnvänligt bad! Kan verkligen rekommenderas! Vi kom dit kl 17:30 och va kvar tills de stängde kl 21..då va jag heeelt slut i benen pga allt spring i trappan till rutschkanan;) Både Lowa & jag älskar att åka rutchkana..så det blev nog ca 40-50 åk;) Inte alls mycket folk där..skönt! Sen skulle vi till nån mack tänkte vi för o köpa korv m bröd..men fick syn på ett Kina Fast Food..åkte dit o kika..va så bra priser så vi bestämde oss för kinamat;) Jag & Lowa åt en stekt ris med kyckling..(som vi typ alltid köper när vi ska dela) och den va himla god! Mätta o belåtna åkte vi sen hem..kom hem 23:30! Va då väldigt pigg..jag & Johan satt o köket o småpratade läääänge. Tror jag somnade kl 03! Inte alls så bra för imorron är det jobb o dagis som gäller..tur jag inte börjar förrens kl 9 imorron!
Idag ska Lowa på en dagiskompis Prinsesskalas...det ser hon fram emot. Inte jag lika mycket..känns lite "fel" att sitta på kalas med föräldrar o barn på avdelningen bredvid min..vi är ju ett arbetslag så jag känner ju dom nästan lika bra som de på min avdelning..men men..nu är jag där i egenskap av förälder..ska nog gå bra;P Känns kanske värre för dom..;P Sen ska vi vidare på Lowas farfars & Johans kusin Elins kalas...sen hem o softa sista lediga kvällen=)



Alla barnen på samma bild..dock syns de inte så bra..även Maria med tjockismagen är med..tror hennes bebis kommer idag=)



Lucaz och Lowa

Tittut

Melwin och Lowa sitter och äter godis.. Lowa vart lite kär i Melwin;)

Lite bilder jag tog på mig & Lowa ihop om en bra bild;) Känns redan ovant att se mig själv i långt och mörkare hår;P Fick iallafall en bild när Lowa ser glad ut..hon ska alltid göra sin sura min annars=P





Nähä..det va allt för denna gång... Funderar på att börja blogga oftare..typ varje dag..få se hur det blir med det;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar