fredag 2 juli 2010

Utmanad..


..av : Syster Frederica

10 första
Första bästa kompis: Karin
Första bil: Passaten
Första husdjur: Simon & Salomon, två katter.
Första semester: Florida, när jag va 11 år
Första jobb: Sapa..packade aluminiumprofiler
Första köpta skiva: ? vet inte om jag nånsin köpt nån..
Första riktiga kärlek: Har varit kär många gånger..men med Johan är det äkta kärlek!!
Första piercing: Naveln..men den är borta sen länge
Första konsert: Smokie;)

9 senaste
Senaste alkoholdrycken: Laktitsshots i lördags..mumma!!
Senaste bilfärd: Hem från affären idag
Senaste filmen du såg: Law abiding citizen..skitbra film
Senaste ringda telefonsamtal: Johan
Senaste bubbelbadet: Eskilstunabadet för några månader sen.
Senaste spelade cd: Nån av Lowas skivor.
Senaste kyss: För en stund sen.

Senaste gången du grät: Oj..va nog ganska länge sen för jag minns inte..eller jo..när familjens katt avlivades =(
Senaste måltiden: Grillad fläskffile, färskpotatis o vitlökscreme fraiche...=)

8 har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nix
Blivit arresterad: Nej nej nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja!
Fastnat med blicken i någons urringning: Haha..det har jag säkert!
Fått ditt hjärta krossat: Nej...jag har nog varit den som krossat hjärtan =/
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nja, kanske..
Haft ett one night stand: Nix..!
Busringt till någon: Ja massor av gånger;)

7 saker du har på dig
Trosor
Kjol
Linne
BH
Ringarna




6 saker du gjort idag
Jobbat
haft barnen från jobbet här hemma..supermysigt!
Lagat & ätit mat.
Ätit glass
Hoppat studsmatta
Ätit choklad.. Marabou Polka såklart;)

5 favoritsaker utan rangordning
Datorn
Mobilen
Tv.
Sängen/Soffan.
Duschen/Badkaret.


4 personer du kan berätta allt för
Johan.
Frederica
Sandra
– Mona

3 val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar.
Choklad eller chips? Choklad

2 saker att göra innan du dör
Få ett till barn
lång resa nånstans med familjen

1 sak du ångrar
Inget faktiskt.. alla mina beslut har lett till det lyckliga liv jag har idag!! =)


Jag utmanar : Linda Birkelund, Jessica, Carro, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar