lördag 3 juli 2010

Lördag 3 juli

Idag fyller lillebror Emanuel 20 år..shit va tiden går fort, va inte länge sen den där lilla lockiga lintotten sprang runt o hittade på bus.. *älskar dig* Så idag blir det att bjuda honom på mat..antingen grillat här hemma eller SpicyHot på stan..lutar åt grillat!

Sitter med färg i håret o bara softar..Lowa tittar på favvon Shrek;P

Livet på landet då..ja..det är UNDERBART!! Hoppas ni alla kommer o hälsar på snart. Vecka 28, 29 och 30 har vi semester..och har inte så mycket inplanerat..ska åka till småland i 4-5 dagar men senska vi bara softa o ta dagen för vad den är..kom gärna o ta en fika! Johanna..Ni MÅSTE komma;)

29.7 grader varm..pust! Känns i huvudet kan jag lova.. lever på vatten o ipren just nu.

Imorron blir det ev att åka till Gustavsviksbadet i Örebro med Ronnie, Sandra & co..om det blir av så kommer vi garanterat ha riktigt kul.

Hmm..undrar om kameran vill vara kompis med mig idag?? Fan va den strular..ibland går det inte fota, ibland blir det suddigt, ibland vill den inte ens starta!! Måste skaffa en ny..typ NU. Vill ju kunna foto på semestern.

Håller på att laga vår pool..limmet ska torka tills ikväll o sen fyller vi den under natten..så hoppas jag att vi kan bada snart.. tur vi har nära ner till sjön..riktigt fin badplats!

Nää..dags att skölja ur färgen..!

Kram på er

1 kommentar:

  1. Heeej!
    När Marcus fixar med datorn så försvinner alla mina blogg sidor. Men nu kom jag på vad du har för adress så jag sökte på google och du kom fram ;) Bra bra! för jag har saknat din blogg (ja dig med det klart *ler*) Fast som tur är så ser jag att du inte updaterat såå mkt, så jag har inte missat allt för mkt ^^

    Marcus mamma ligger på sjukhus och vi vet inte hur det kommer gå, är inte alls bra iaf. Men vi får väl veta mer efter att vi besöker henne imorgon. Vill hemskt gärna komma på besök! men som du nog förstår har vi svårt för att planera en massa nu när läget är som det är. Men det lutar åt v.28 för då har vi inget direkt planerat.. Men det får vi prata närmare om sen. Jag uppdaterade bloggen idag föresten, på tiden ;) KRAM KRAM

    SvaraRadera