fredag 9 juli 2010

SEMESTER!!

Nu har vi semester i 3 veckor..och sen vecka 33 har jag semester igen..då är det inskolning för Lowa på Romfartuna förskola=) Va där o hälsa på för några dagar sen..det kändes KANONBRA!

Semestern ska spenderas i lugnets tecken;) Om bara Lowa slutar med sina hemska raseriutbrott som har varit sista veckan..hua! Vi ska iallafall mest vara hemma..och känner vi för nån spontan aktivitet så drar vi iväg.. Nästa helg ska vi iallafall ner till Småland..då ska Lowas farfmor & farfar med ner..vi ska bla till Astrid Lindgrens Värld=) Vi bor ju faktiskt på ett helt underbart ställe nu.. så varför åka i väg hela tiden på semestern...vi ska njuta av vår närmiljö..! Sjön ligger så nära så det är bara att ta cykeln runt sjön till badplatsen, vi har får och hästar, skog, och en alldeles lagom trädgård. Underbart!

Hoppas på en del besök också;)

Imorron ska jag på en mycket efterlängtad 50-tals fest hemma hos Mona..dessutom är det ju Power Meet..! Ni ska få se bilder från festen sen..hoppas det är fler än bara jag o Mona som är utklädda. Jag ska ha en svart skitsnygg klänning med vita prickar, svart bälte, röda ring-örhängen och rött läppstift..vita tygskor blir det till. Kommer nog bli bra...det svåra är håret...suck..jag är kass på hårstyling!
Hursomhelst så kommer det bli sååå roligt!! Jag är peppad till tusen!!

Nää..nu ska jag ut o sätta mig på baksidan med en cider;)

Puss & Kram




2 kommentarer:

  1. Låter ju kanon !!
    Vill med hemskt gärna till Astrid Lindgrensvärld. Men får se vad pengarna räcker till.. Idag unnar vi oss iaf att köpa en diskmaskin :) kommer nog kännas skönt :) Hur länge blir ni i Vetlanda? Ligger det långt ifrån Astrid Lindgrens värld? Vi hyr en bil fom tis vek.29 och en vek fram. Men vi vet inte om inte vi åker dit i början eller slutet av vek. Till Falköping ska vi iaf då. ..Känns som jag får ringa dig nån dag, blev en del skrivande ;P Vi hörs! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vi åker till Vetlanda på fredag..stannar nog till tisdag. Astrid Lindgrens värld har vi tänka ta på lördagen eller söndagen för Lowas farmor & farfar vill följa med..de är bara nere under helgen. Från Vetlanda är det kanske 7-8 mil skulle jag tro. Skulle vara jättekul att ses nåt, så hojta till om ni vill åka förbi Vetlanda..eller om ni åker förbi Västerås nåt så måste ni komma hit!
    Hur är det med Marcus mamma nu? Kramar

    SvaraRadera