måndag 22 mars 2010

Snart flyttar vi!!

Lägenheten är redan såld=) Ja allt är inte klart o så..men vi har fått ett löfte om köp. Min lillebror Christopher ska köpa den. Så vi flyttar troligen lördagen den 1:a maj. Eller allra helst skulle jag vilja flytta helgen innan men då jobbar Johan.

Känns så skönt att vi slapp hålla p med mäklare o så. Han fick ett bra pris och sen får han renovera klart själv..dvs tapetsera o måla lite o sätta upp lister.
Min svärmor är bäst..hon har slipat, målat, slipat o målat våra köksluckor..nu är de ljusgrå och köket ser nu mycket bättre ut.

Det bästa med att brorsan köper är att han kan flytta in närsomhelst..min dröm va ju att få flytta in innan sommaren och nu blir det så..Lycka!

Ska ringa om förskoleplats nu..i Romfartuna där vi vill att Lowa ska gå så trodde de inte hon skulle få en plats förrens i aug. Så det blir nog att ha henne i skultuna i några månader först..men ska ringa o kolla om de inte kan tänka sig att ha ett barn extra i några månader...tycker inte det ska vara nå problem..men men..

Fick tråkiga besked i helgen också..inget jag vill skriva om här så..men ja..det är tur att Johan fått jobb, att vi ska flytta till hus o att lägenheten blir såld..annars skulle jag vara ganska knäckt just nu. Nu gäller det att fokusera på min fina familj och på allt härligt vi är mitt uppe i nu..ser faktiskt fram emot att börja packa o storstäda;)

Är hemma o vabbar idag..Lowa hade feber inatt och har sovit jättedåligt inatt. När hon vakna så hade hon kruppliknande hosta o är snorig..hon är piggare nu..få se hur kvällen/natten går.

Nää..dags o fixa nå middagsmat!

1 kommentar:

  1. Woww !! ca en månad till flytt då! nice :D
    Hoppas det löser sig med fsk plats med för Lowisen .. annars får väl du ha med henne på jobbet ;) KRAM

    SvaraRadera