onsdag 10 mars 2010

Sjuk

I måndags va Johans första jobbdag=) Så i minst 6 månader framöver får jag ta allt vabbande. Trodde dock inte att första dagen skulle gå till vabbande..men jo du.. Hosta/krupphosta på natten till måndagen så det va bara o vara hemma. På kvällen sen så blev jag dålig..förkyld igen och hade ont i halsen så in i norden. Idag onsdag mår jag bättre men jag låter som en kråka=P Ska vara hemma resten av veckan..nu banne mig SKA jag bli fri från där här förkylningen som kommer o går hela tiden.

Johans mamma har varit här efter sitt jobb nu i 2 dagar..hon hjälper oss riva tapet i hallen. I måndags rev vi allt..men när hon skulle spackla igår så lossnade det ett tunnt lager till..som inte gick att skrapa bort..det va bara att spraya på vatten o sen skrapa igen. Så vår lilla hall tog 2 kvällar att bara skrapa bort gammal tapet..SUCK! Idag ska det spacklas o slipas. Svärmor kommer o hämtar mig o Lowa efter hennes jobb..då ska vi en snabbis till Bauhaus o köpa tapet. Måste tapetseras imorron. Och Johan har jobbat både måndag o tisdag..så vi har inte kommit iväg o köpt nån..så jag ska faktiskt till Bauhaus fast jag är hemma o är sjuk..men men..tapet måste vi ha..!

Snälla hör av er om ni vet nån som är intressserad av att köpa vår lägenhet. Ca 140 000 kr vill vi ha. Hyra på 4788 kr. Inflytt snarast ;)

Jag längtar såå efter att få flytta!! =)

1 kommentar:

  1. Skönt att ni får hjälp med hallen. Inte så kul att göra det fint precis när man ska flytta men vi får hoppas att det gör så ni får det sålt snabbt och får lite extra för den :)

    SvaraRadera