torsdag 7 oktober 2010

Hihi


Lowa har en egen kamera...som hon använder flitigt! Tänkte passa på att visa lite av det hon fotat..kvaliten är ju kass..men men;) Vad kan man kräva av en barnkamera;) Sån här kamera har hon..
Nu till bilderna.....

Haha..åker kameran fram åker leendet fram fort..annars får man en sur dotter=P

Hihi..vilken min=P

Lite familjemys;)


Fossingar;)

Dammsugarmonstret..haha

fotat min rumpa har hon gjort också..jag bjuder på den! ;)

Imorron kommer mycker mer bilder..hon har lyckats få massa coola bilder på grannarnas katt..klart sevärda..men det får bli imorron för nu är jag så trött så jag snart somnar sittandes=P

Tihi..2 inlägg idag..inte illa=P


2 kommentarer:

  1. Härlig bild på er alla tre !! :)

    SvaraRadera
  2. hahaha det va ju riktigt coolt !! ^^

    SvaraRadera